maandag 3 mei 2010

Nog maar een Tildaatje


Het voordeel van dit weer is, dat we veel op ons hobbykamertje te vinden zijn.
Ik wel in ieder geval.....maar geef mij toch maar een zonnetje hoor!

Weer een tildaatje uit de nieuwe serie, zittende in de sneeuwvlok cirkel van afgelopen kerst. Toch wel een hele leuke combi bij elkaar.

Tilda is ingekleurd met distress inkt.
Voor het broekpakje heb ik faded jeans gebruikt.

Ik heb verschillende creatables gebruikt:
de grote ronde, de bloemetjes en de nieuwste creatables sneeuwvlokken.

Verder versiert met de floral punch blaadjes punch en roosjes.

Gezellige dag allemaal
groetjes
Neline

18 opmerkingen:

  1. whow wat een prachtig en romantisch kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is ook weer prachtig Neline. De vorige ook trouwens.
    Maarree....met mooi weer knutsel ik net zo makkelijk dan nu hoor....

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, met dit weer zit ik ook heel veel op mijn kamertje, maar anders evengoed hihi
    Een prachtige kaart met hele leuke combi`s, die nieuwe mallen van creatables ga ik ook maar aanschaffen bedenk ik me zo.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat verschrikkelijk mooi ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij Is inderdaad erg leuk Neline!.
    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ochhh wat een heerlijk *plaatje* op jou mooie kaart, heerlijk als je zo kerstkaartjes kan maken in de maand *mei*...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neline, zit nog steeds achter de comp. voordat je het weet is de dag om en dan niks gedaan he? Maar zag nog net je nwe kaart, mooi is tie! Had mezelf beloofd geen Magn. meer te kopen , maaarrrrr ........ groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend is ie meis en die blauwe kleurtjes top de combi met de sneeuwflakes is harstikke leuk !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi is je kaart zeg! wat een heerlijk kleurtje heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sprookje weer, heel erg mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Neline.
    Wat weer een super mooi kaartje.
    En de kleur is ook erg mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje!! De stempel heb je super ingekleurd.. echt heel mooi!! xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is echt een heel mooi kaartje!
    En zo leuk he die nieuwe tilda'tjes ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooi kaartje weer Neline.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n prachtig kaartje en je bloemen vind ik super gaaf! Ik heb liever ook het zonnetje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh schitterend kaartje Neline,lief is ze deze tilda,zo mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje weer Neline. Leuk gecombineerd bij elkaar!
    Gelukkig scheen vandaag de zon weer, al was het nog lang zo warm niet als vorige week..

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen