dinsdag 18 mei 2010

Een roze babykaart


Eindelijk weer eens een kaartje van me!
Ik ben nog steeds in de "baby"sfeer na al de kinderwagens, dus nog maar een babykaartje gemaakt.

Een heerlijke roze meiden kaart.

Ik heb hem gemaakt met de quiltstencils, een eline stempel en tilda papier.
Verder versiert met van alles en nog wat.

Allemaal nog bedankt voor jullie lieve reakties op de kinderwagens.
Het patroon is op internet inmiddels te vinden (waar ik het ideetje vandaan hebt), ik zal binnenkort mijn patroon ook op mijn blog zetten.

Bij de hobbystunter in Ridderkerk is het mogelijk om ee kinderwagen te maken dmv een workshop. Voor verder info ff naar hun site gaan.

20 opmerkingen:

  1. Lief kaartje weer Neline

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje weer!
    Leuk zeg dat patroon van de Quiltstencils op het hart.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart Neline ook de andere zijn SUPER !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, schitterend is die

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje, die bloem is ook heel erg mooi!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Neline! Ik heb net ook mijn 1e kaartje met de quitstencil op mijn blog geplaatst.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sweety, Neline,vind rose toch de leukste kleur.....heb trouwens nog wat leuks uitgezocht voor de pins-))))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Neline,wat een schitterende kaart,lief die stempel,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Neline,
    Wat een lief kaartje, Van jou blog worden de babykriebels weer aangewakkerd! haha!! wat een leuke kinderwagentjes ook zeg. ik ga eens googlen. Jammer dat ik je niet meer zie bij de hobbystunter maar de camping is ook gezellie! groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatig en lief kaartje is dit Neline.
    Echt schitterend!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a sweet colored girl Neline, I like the flowers special, nice papers with roses too. LG Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje Neline, leuk zo met die quiltstencils!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje Neline.

    Ik kom bij je workshoppen, ik heb er zin in.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje Neline, super lief!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super lief kaartje, heerlijk zoet;))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een beeldig kaartje Neline!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals gewoonlijk alweer zo'n lief kaartje. Snoezig!!

    Er staat iets op mijn blog voor je.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje Neline!! Er staat een award voor je op mijn blog...veel plezier ermee!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh, wát een dotje weer zeg!
    Fijn pinksterweekend.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen