vrijdag 7 mei 2010

Geslaagd!


Wat gaan we toch lekker deze dagen! Ik zit hele dagen te freubelen:)
Ik voel alleen mijn nek al behoorlijk sputteren, maargoed...dat nemen we maar voor lief.

Deze keer een geslaagd kaartje met de nieuwe stempels van Corrie Kuipers.
Ik vond het uiltje toch wel heel grappig.
Het papier is wat ik gebruikt heb, is van Basic grey White.
Bloem crealies en uiteraard de blaadjes pons weer van Nellie Snellen.

De letters heb ik met de cricut gesneden, en mbv de cricut design studio aan elkaar "geplakt".

Morgenmiddag is er weer een gezellige demo bij de Hobbystunter dat om 13.00 uur begint.
Deze keer alleen maar kaarten gemaakt met de nieuwe magnoliaatjes :):):)
ingekleurd met distress inkt. Dus.....dames, als je een keertje wilt proberen of distress inkt wat voor je is???? Dan is het zeker de moeite waard om te komen.

Alvast een gezellig weekend en tot de volgend keer.
groetjes
Neline

15 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Neline! Super xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Doet me eraan denken dat ik die ook nog moet gaan maken, pfff! Die van jou is in ieder geval super hoor!

    groetjes en misschien tot morgen, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is die mooi!!Schitterend papier en wat is die bloemen prachtig!

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi wat een mooie kaart heb je gemaakt :D

    en ik hoop morgen even tijd te hebben om naar de demo bij hobbystunter te komen kijken :D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Neline, ik diplomeer in jun i, zal mijn adres aan je geven Hi hi hi.
    Morgen kom ik ook, ik hoef maar een halve dag te werken.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je weer hebt gemaakt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat is die leuk, prachtige kaart heb je gemaakt met meester uil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuk kaartje Neline. Leuk om de letters aan elkaar te maken.
    Veel succes morgen met de demo.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtige kaart Neline.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Neline, die is dubbel geslaagd.
    Heel erg leuk verzonnen.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Neline,wat een schitterende kaart,lief stempeltje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weeral een topper hoor !!!

    Fijn weekend,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Neline, ik vond het gezellig en leerzaam vanmiddag.
    Hier de link waar we het van middag over hadden.ornament met de Fleur de Lis
    Via deze link kun je ook naar Amezing paper Grace.
    Succes ermee.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Neline,
    jammer dat ik vanmiddag geen tijd had om bij je aan tafel te schuiven. Ik had het graag eens uitgeprobeerd...wie weet de volgende keer!
    Sorry dat ik zo snel weer weg was, maar er stond nog meer op het programma vanmiddag en tja, werk gaat voor hè? ;)
    Fijn weekend!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Neline! Hele mooie kleurencombinatie.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen