zondag 9 mei 2010

Mijn moederdag frutseltje



Mijn moeder wilde graag een financieële bijdrage voor iets wat ze graag wilt hebben.
Om dat zo te geven is natuurlijk helemaal niet leuk.
Sinds een week ben ik in het bezit van een Zutter (bind it all) en ik dacht....laat ik die maar eens uitproberen. Het is een notitieboekje geworden, aan de binnenkant van de kaft zit een vakje, daar had ik het geld in gestopt.
Hij viel helemaal in de smaak bij mijn moeder, die is verschrikkelijk gek op vintage.
Ik zelf ben ook aardig verwend. Maar het zelf gemaakte tegeltje van de peuterschool met een handje van Fiene erop is natuurlijk het allerleukst!

Ik ga zo gelijk het blauwe kinderwagentje plaatsen, die is ook super leuk geworden!

12 opmerkingen:

  1. ja idd die kado tjes op school daar kan niks tegen op ik heb die tijd gehad mijn meiden hebben samen met papa bloemetjes gekocht ook heel leuk

    je boekje is prachtig !
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Neline wat mooi weer.
    De zelfgemaakte cadeautjes van de kinderen vond ik ook altijd het mooist.Ik heb het allemaal bewaart.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HALLO NELINE
    DAT BOEKJE IS PRACHTIG, JE BRENGT ME GELIJK WEER OP EEN IDEE
    IK HEB DE ZUTTER AL HEEL LANG MAAR STAAT MAAR
    TE NIKSEN ,DUS BINNENKORT ZAL HIJ TE BEWONDEREN ZIJN HOOR
    GROETJES GRé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boekje zeg, schitterend papier ook.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi boekje heb je gemaakt neline...

    Ik heb de zutter al hee lang en gebruik hem regelmatig om boekjes enzo te maken heel erg fijn vind ik hem.

    en thnx was gisteren gezellie bij de workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kado voor je moeder Neline.
    en die bloemen toef is ook zo mooi!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een schitterend kadootje heb je voor je moeder gemaakt, hier zal ze vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend notitieboekje Neline.
    'k Begrijp helemaal dat je moeder daar blij mee is..
    En ja, die zelfgemaakte cadeautjes...die blijven het mooiste! Helaas kreeg ik dat al een paar jaar niet meer omdat ze alweer groter zijn. Maar deze keer heeft Maurice me verrast. Normaal hebben de meiden groep 7/8 handwerken en de jongens dan handvaardigheid. Doordat de meiden ook weleens wilden zagen e.d. hebben ze het voor 4 weken omgegooid. Maar wat moesten ze de jongens nu laten maken dat ze het toch leuk vonden??? Ze hebben allemaal een ecru handdoekje versiert met harten (in rood en rood/ecru geruit) die ze erop genaaid hebben. Echt superleuk!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Neline,
    Helemaal leuk, werkt goed het met de *zutter*, papier van webster is ook wel helemaal geweldig he!!!

    greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Neline,wat een schitterend boekje,zo mooi papier en details.
    Je heb echt gouden handen meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het boekje is echt prachtig, maar het papier maakt het helemaal geweldig, Webster blijft toch één van mijn favorieten hoor! Maar ik denk dat ik het papier ook eens op die manier ga gebruiken. Bedankt voor het idee!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi weer zeg!!
    Maar ik zie alweer zo'n lief vlindertje. Kan je mij zeggen met welke pons je die maakt??

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen