dinsdag 17 januari 2012

Don en Daisy

Ik wil jullie eerst bedanken voor de reacties die zijn gegeven op het boekje! Geweldig, ik hoop dat wij jullie genoeg inspiratie hebben gegeven;) 

 Op het blog van don en daisy staat sinds afgelopen vrijdag een kalender om te downloaden. 
Ik heb voor de maand januari de schaatser gebruikt om 'm op te pimpen.

Don is ingekleurd met prisma kleurpotloden zonder de doezelaars.
De vlaggetjes zijn gestempeld met Eline's babies clearstamps EC0107
Gestempeld op eline's winterhuis pale pastels PB7036
De woordjes zijn van Eline's huis clearstamps EL8525
Het lint is van Eline's winterhuis "twilltape" EC0133.

Dit is de maandstempel van februari. 
Daisy die tijdens de wintermaanden een warme trui aan het breien is.


In de maand februari is bij Marianne Design het thema "Dutch"
Neem hier maar vast een kijkje wat er allemaal uitkomt.
Weer genoeg leuk spul om naar uit te kijken;)
Ook de bloemenmandjes komen dan uit die wij in het boekje hebben gebruikt.

Ik wil jullie een fijne dag verder toewensen.
Morgen ben ik op mijn  magnoliablog weer met een berichtje want dan start bij TOMIC weer een nieuwe challenge.
Tot morgen;)
groetjes
Neline

19 opmerkingen:

  1. WAUW super leuk alltwee Neline!
    En PRACHTIG ingekleurd ook!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten!!!!!
    Ben met de schaatser ook bezig geweest vandaag. Leuke stempel om in te kleuren.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf is de maand jan. van de kalender!!! En ook je kaartje is superleuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig mooi uit Neline.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de maand januari leuk aangekleed Neline, super enne je kaartje is ook weer helemaal top!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk zeg Neline de maand Januari prachtig gedaan, en je kaart vind ik ook super.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke januari heb je gemaakt Neline! En je kaart voor februari is ook onztettend leuk,,, Ik kijk alweer uit naar morgen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi weer Neline, heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh meid, wat een super gave stempel is dat en wat een schitterende kaart heb je ermee gemaakt. Super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Errug leuk! Die kaart is zo gezellig met Daisy die zit te breien ;-) En rood-wit-blauw is super, ik heb er ook zin in! Voelt echt voorjaarsachtig (zal wel met Koninginnedag te maken hebben...) Je maakt echt mooie dingen en je creaties inspireren mij steeds! :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is weer geweldig mooi neline
    heel gaaf

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje weer!
    Heel mooi.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zowel de kalender als de kaart zijn super mooi gemaakt Neline!! Hele mooie details en geweldig gekleurd. Leuke afbeelding van een breiend daisy en mooi gekleurd op het kraft! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gaaf, deze kalender.
    En een schitterend kaartje, ziet er leuk uit, zo op craft papier gestempeld Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat onwijs leuk zo zeg met die kalender!!! En je kaartje is ook helemaal super, wat een leuk stempeltje!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh Neline wat supergaaf weer zeg! Die kalender oohhhhh wat gaaf en je kaartje: daar ben ik echt verliefd op! Maar dat ben ik altijd op jouw kaartjes, want ik vind het altijd een feestje om je kaarten te bewonderen. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Neline met die gezellige stempel!
    Zo mooi ook de roosjes en het schaartje!
    Fijn weekend
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er weer toppie uit, toch leuk zo'n kalender, misschien ook maar eens maken
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen