maandag 23 januari 2012

Amsterdam

Bij "challenges for you" zag ik een leuke sketch voorbij komen, waarvan ik gelijk dacht.....
dat is leuk om iets te maken met de nieuwe materialen van Marianne Design. 
(deze komen in februari uit)

Ik heb een klein schilderijtje gescrapt. 

Het papier is "pretty paper bloc Dutch Design" 
Het lint en het bolletjeslint is van Marianne Design. 
 De huisjes mallen zijn creatables en gestanst uit kraft. 
De foto heb ik van internet gehaald. 
Amsterdam is gestanst met de Tim Holtz stans "typewriter"
Verder nog opgepimpt met leuke bedels en wat roosjes.
De stempel "home roussillon" is van Ludiec

Nieuwsgierig naar de februari producten.......kijk maar gauw hier

Dit schilderijtje wil ik mee laten doen met 

Allemaal nog een hele fijne avond!
groetjes
Neline



30 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Neline!

    Erg leuk als Amsterdamse om deze kaart te zien


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit vind ik apart, uniek en mooi !
    Zelf maak ik ook regelmatig kaarten met foto's, die ik natuurlijk ook zelf maak, van het dorp waar ik woon en waar ik geboren ben.
    Ik heb gelijk inspiratie gekregen.
    Bedankt, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat superleuk Neline, vind het wel leuk hoor zo helemaal Hollands!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig! Wat een leuke layout heb je er van gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je Lo echt super! Die huisjes samen met de foto... Gaaf!! Ook de Hollandse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww Wat een super leuke kaart Neline!!1

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Neline,
    Wat een PRACHTIGE creatie.....in de kleuren rood, wit en blauw.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. .. ik ga gewon vrolijk verder, want er ging iets niet goed met Blogger en mijn i-Pad.
    Dus... ook de Hollandse kleuren waarmee je de embellies hebt gemaakt zijn erg leuk! Fijn dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat gaaf gemaakt Neline. Wát een creativiteit!!
    Ik heb de oude snijmallen nog liggen maar ja die kunnen natuurlijk niet meer tippen aan deze.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauh wat een super creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een gave LO Neline!!
    Superleuk in de Hollandse stijl ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig hollands schilderijtje, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er prachtig mooi uit NELINE.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zeg, dit heb je weer helemaal top gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o super gaaf meis !! echt op z`n hollands !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dit supergaaf gemaakt zeg, écht geweldig leuk!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal geweldig, helemaal af. Súper Neline.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk, leuk met de foto en de grachtenhuisjes, past mooi bij elkaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Neline wat een GAAF schilderij zeg!!!!
    Hele mooie Combi!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief en schattig schilderijtje heb je gescrapt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ONtzettend leuk dit schilderij!! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat is dit gaaf zeg!! Echt prachtig je LO/schilderij! Super al die embellies, en zo heerlijk in dat roodwitblauw! Geweldig!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat is dit leuk Neline! Geweldig gemaakt, de foto en de creatable mal passen perfect bij elkaar en verder ook hele leuke details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het is net een schilderijtje zo, erg leuk Neline
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat ziet er veel belovend uit!!prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jee, wat een schitterende uitwerking. Verrassend en mooi! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gezellig hollands schilderijtje waar veel op te zien is heb je gemaakt!
    Mooi ook die letters, ook maar eens een keer aanschaffen.
    Fijn winterweekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Niets gaver als de grachten pandjes,....onbetaalbaar hi,hi,...Maar nu kopen we er gewoon een paar,...ze zijn geweldig he;o)

    Heerlijk Amsterdam's kaartje,....
    Strakjes nog iets met de bollen/tulpen...en de lente gaat weer verder....in zomer, heerlijk al dat mooi's...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen