maandag 9 januari 2012

4 seizoenen boekje

Eind vorig jaar vroeg Marianne Perlot of wij,  Wilga en ik, een gezamelijk project wilden maken met de nieuwe creatables. 
 Het was de bedoeling dat we lieten zien,dat de boom het hele jaar gebruikt kan worden. 
 Na verschillende middagen brainstormen,knippen,plakken en beppen is dit 4 seizoenen boekje ontstaan.






We hebben er met heel veel plezier aan gewerkt en is voor herhaling vatbaar!

De basis van het boekje is van chipboard.
Het papier is van Eline's paperbloc pale pastel.
We hebben uiteraard de nieuwe boom creatable,vogels en vogelhuisjes gemaakt.
De verschillende bloemenmandjes komen in februari uit.
De spreekwoorden zijn met de computer uitgeprint


We zijn benieuwd wat jullie er van vinden,zelf zijn we er meer dan tevreden over en ook bij Marianne viel het in de smaak.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne dag toewensen en tot de volgende kaart.
groetjes
Neline

54 opmerkingen:

  1. zo neline dat hebben jullie jullie heel erg mooi gedaan
    een pronkstuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!
    Leuk hoor zo samen aan een project werken, het resultaat mag er zeker zijn.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superrrr gaaf project Neline!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam het toevallig tegen op het blog van Wilga en ik zeg hier hetzelfde als daar: Ik ben helemaal weg van dit fraaie boekje. Wat een supermooie creatie. Het maakt dat ik meteen alle mallen zelf ook wil hebben *lol*

    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend boekje Neline!
    Ben net terug van een heerlijke vakantie in de sneeuw, maar de nieuwe creatables worden zeker als eerste besteld. Ik had ze al gezien in de nieuwsbrief, zo mooi en veelzijdig.

    Fijne dag,
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt schitterend gemaakt Neline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend boekje! Leuk om te zien hoe veelzijdig deze mallen zijn.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is gaaf zeg! Ool leuk om alvast ideetjes voor de nieuwe bloemenmandjes te zien. Die staan hoog op mijn verlanglijstje hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er geweldig uit Neline , heel gaaf zo,n gezamenlijk project Practig gedaan.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat hebben jullie fantastisch gedaan. Ik vind het helemaal super mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW wat GAAF gemaakt zeg, ik vind ze stuk voor stuk PRACHTIG!!!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk boekje! Zo kun je de mallen inderdaad het hele jaar door gebruiken!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat super leuk gemaakt, stuk voor stuk fantastisch mooi.
    groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow dat ziet er geweldig uit zeg! Ik heb de boom , de vogels + huisjes en het hekje al en vind ze helemaal leuk. Maar nu wordt het nog leuker met dit idee erbij hihi. Bedankt hoor!! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende creatie hebben jullie gemaakt, hoe verzin je het, kan mij voorstellen dat hier iedereen meer dan tevreden mee is,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig project dat hebben jullie schitterend gemaakt.
    En leuk zo de 4 seizoenen met dezelfde boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow dit is echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat hebben jullie dat superleuk en mooi gedaan zeg, geweldig!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooooooooooooooooh wat een schittend boekje zeg, hij is super hoor,

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf boekje Neline!
    Ik heb de stans vorige week gekocht, wat een leuke dingen heb je er mee gemaakt!
    Ga het zeker onthouden....
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jullie hebben samen een supergaaf seizoenenboekje gemaakt Neline!! Heerlijk om samen te freubelen aan zo'n project.
    Het is een prachtig geheel geworden met de nieuwe creatables.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supergaaf boekje Neline, echt schitterend gemaakt meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha die Neline,

    In het echie is ie nog mooier. Het is een prachtig project geworden en deze staat bij mijn werkplek in de vensterbank. Dus ik mag 'm dagelijks aanschouwen.

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeel erg leuk Neline!!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. PRACHTIG!!!!!!
    de boom kan inderdaad voor ieder seizoen worden gebruikt, ik vind hem helemaal geweldig, jullie hebben er een mooi boekje van gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, what a beautiful creation, love the pretty embellishments and papers you have used
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, in 1 woord GEWELDIG !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een pracht NELINE.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat hebben jullie een super mooie boekje gemaakt! Super leuke mallen gebruikt en het geheel is echt een geweldig idee! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind het prachtig!!!!!! Hele klus denk maar wel met een supermooi resultaat, schitterend!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is tie mooi geworden. Super Neline en Wilga.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt. Onwijs leuk bedacht zeg!! Super leuke stansjes zijn het weer. Dat wordt weer kopen!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Neline,
    wat een prachtige en schitterende boekje heb je gemaakt, echt super gedaan!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ik er van vind? Nou ik vind het helemaal super.
    Heel mooi gemaakt dames.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw dat hebben jullie prachtige gemaakt Neline!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow geweldig boekje Neline
    Heerlijke kleuren en prachtige details , een genot om naar te kijken !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, wat een super gaaf boekje hebben jullie gemaakt, heel leuk. Prachtige details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi! this is all really gorgeous,lots of lovely detail too.hugs Lou.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw Neline je project is gewoonweg beeldschoon! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Helemaal supertjes,Neline...

    Wat een heerlijk projectje...kijk mijn ogen weer uit hoor;o))))

    Warme gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey Neline,
    Wat heb je dit leuk gedaan!! Je moet er maar even op komen. De mallen zijn van Marianne zijn weer prachtig... en die er aan komen met de holland lijken me ook wel erg grappig!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oooooooooh, wat een vreselijk leuk boekje is dit geworden Neline!!!
    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een SUPER MOOI boekje.
    Geweldig gemaakt.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat gaaf Neline
    Leuk bedacht zo in een boekje!

    liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk zeg!! ik wil die boom ook!! Snel maar eens voor op pad!!!
    Ben gelijk volger van je geworden :-)
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtig idee!
    En het resultaat er van is werkelijk schitterend!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat een prachtig en gezellig boekje Neline, heel erg leuk om zo de verschillende seizoenen te laten zien
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw schitterend jullie boekje Neline!
    Die stanzen zijn inderdaad heerlijk te gebruiken voor alle seizoenen.
    Ik heb je blog verwaarloosd zie ik nu...sorry hoor!
    Even bij gelezen dus en...ik vind je tags vele malen mooier dan die van Tim hoor!
    Heerlijk die eigen touch!
    Fijne week,
    lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zoooooo, leuk. Echt zoooo leuk gewoon! Een geweldig idee en ook geweldig gemaakt :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Helemaal geweldig!! Wat een schitterend boekje en zulke leuke ideetjes!! Mijn complimenten voor dit mooie boekje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen