zaterdag 27 maart 2010

Weer een doos




Deze keer een doos gemaakt met de mal van Rayher hobbykunst en magnolia papier.

De 2 stempels komen uit de laatste paasserie en uitgestanst met nestabilities labels ten. Ingekleurd met distress inkt.

Verder versiert met grote blauwe bloem(Marianne Design) grote witte bloem (magnolia)
roosjes, parels swirl, meeldraadjes.
De labeltjes zijn gemaakt met de cricut, de tekst is gestempeld met justrite.

Tilda heeft pareloorbelletjes in (haha.....ik dacht....dat zien ze vast niet;))

Allemaal een gezellige dag,
Ik ga vanmiddag workshops "roosjes maken" geven bij de hobbystunter.
Het zal vast wel lekker druk worden.

groetjes
Neline

18 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Neline!! Succes en veel plezier vanmiddag....ik ben gisteren nog even geweest, het is een mooie zaak geworden zeg!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Neline,

    vind de zachte kleurtjes van al die doosjes en tasjes erg mooi hoor!

    Groetjes,
    Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Neline, one lovely box more, fab colouring again, flovers and pearls have a perfect position. Nice weekend! LG Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief doosje weer. Heel veel succes vanmiddag. Jammergenoeg kan ik niet en moet ik het missen (had graag willen komen) Doe ze daar de groetjes maar van mij.

    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neline,

    Iedere keer kijk ik mijn ogen weer uit op je blog.. Wat een talent! Zou je misschien mee willen doen aan mijn verjaardagscandy? Het zou een hele eer zijn om een kaartje van jou te mogen ontvangen *bloos* xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetjemineetje, het word hier steeds mooier zeg!! wat prachtig heb je dat weer gemaakt! Ik ben er helemaal verliefd op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat supermooi Neline en zulke lieve kleurtjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Neline, wat een lieffie.

    Was het gezellig vandaag?

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super en in het echt nog veeeeeel mooier!!! 't Was erg gezellig vanmiddag en je roosjes waren erg in trek.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een geweldig lief mooi doosje heb je weer gemaakt.
    Echt schitterend!!!!!
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een liefie en prachtige kleuren!!
    groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend Neline ach wat een schatje die Tilda met haar mooie oorbellen ik vind je doosje schitterend !!! heel mooi gemaakt !
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief doosje is het Neline!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je doosje zoooooooooooooooooooo leuk. Ik kan er gewoon geen woorden voor bedenken hoor. Ik zit hier helemaal te genieten.
    Hoe krijg je het veur elkoar hihi.

    Ben benieuwd naar je volgende doos/kaart/tasje?

    gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen