zaterdag 20 maart 2010

Een doorkijkkaartje



Ik heb gisteren een doorkijkkaartje gemaakt, ik zag er al verschillende voorbij komen, en wilde deze ook een keertje maken.

Ik heb hier 4 verschillende magnolia stempels gebruikt:)

Alleen de tekststempel is van de vorige serie van magnolia, de andere zijn van de laatste paasserie.

Het papier is van Magnolia, een super kleur, ik ben gek op roze;)

Ik ben vanmorgen naar de demodag van Doe@ding geweest, en ben met superleuke spulletjes thuis gekomen.
Ook een hele gave stempelkit wat bij Marlous net binnen was.
Het is een ronde stempel waar je met hele kleine lettertjes zelf teksten in kan maken. Er zitten verschillende randjes bij, en je kan de kit natuurlijk verder uitbreiden, kijk maar op de site van de stempels.

Verder nog verschillende spelbinders, stempels, papier enzenz....
(De zakjes "tijd" waren helaas uitverkocht:p)

Kunnen jullie ook zo "happy" zijn met je nieuwe aankopen???
Ik moet er steeds naar kijken....

We gaan weer gauw aan de freubel, het gaat hier toch regenen:(

Allemaal een heel fijn weekend en tot de volgende keer!
groetjes
Neline

23 opmerkingen:

  1. What a sweet scene, fab image Neline. LG Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooohhhh.... echt SCHITTEREND Neline!
    Zulke mooie kleurtjes en geweldige stempels heb je gebruikt. Veel plezier met je nieuwe spullen!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaart hoor, en weer heel mooi gekleurd groetjes en een fijn weekend nog christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Neline!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow wat een prachtig en origineel kaartje en wat een lieve stempels heb je allemaal gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schattig kaartje Neline! Een erg leuk idee.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes. Ik had ook graag naar Marlous gegaan maar manlief moest werken en nam dus de auto mee.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje weer Neline!! Echt lieve stempels en mooi papier. Ik heb er ook mee in m'n handen gestaan, maar het nog niet meegenomen, maar nu ik jouw kaartje zie, heb ik geloof ik wel een beetje spijt.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer Neline!
    En ja hoor...ik ben ook helemaal happy met al mijn nieuwe spulletjes. Ik kon de Just Rite set ook niet laten hangen hoor! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer super leuke kaarten gemaakt.
    Ik vind de stempels ook erg mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje zeg! zo'n heerlijke kleuren en lieve stempeltjes!! lekker hoor even genieten van je nieuwe aankopen, dat kan ik ook zo doen!! veel pelzier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Neline ik vind hem zoooo mooi wat een prachtige kleuren heb je gebruikt ik vind het een KANJER !!!!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lust voor het oog, super mooi en zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb deze kaarten ook al enkel keren op de blogs gezien maar de jouwe is toch echt wel heeeeeeeeel erg mooi !!!

    Ben heel benieuwd om te zien wat je met je nieuwe stempel set gaat maken, ik heb ze ook al willen kopen, ze leken me erg handig !!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Neline wat een schitterende kaart is dit.Dat heb je echt super mooi gedaan hoor.
    Veel plezier met je nieuwe crea spullen en ja het is zo gaaf als je thuis komt en het allemaal nog eens bekijkt wat je gekocht heb.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaartjes,en veel plezier met je nieuwe spulletjes hi hi.

    gr marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He Neline, super gaaf weer hoor.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoiii die Neline,

    Bedankt voor je lieve berichtje:) Daar word een mens blij van hoor;) Maar nog blijer werd ik bij het zien van je doorkijkkaartje. Oooohhh die is echt leuk zeg.
    Doet me denken aan de kijkdozen die ik vroeger op school maakte. Dat vond ik ook altijd al zo leuk.
    En dan die lieve stempel. Wat zou ik graag zo'n schaapje in mijn armen houden.
    Vanavond wel een broodje shoarma gegeten...van echt lamsvlees...oeps.
    Ik voel wat tegenstrijdigheden hier hihi.

    Anyway, ik vind hem dus helemaal tegek...en roze is ook helemaal mijn kleur. Maak het liefst alleen maar rrroze kaartjes;)

    Veel plezier met je nieuwe aankopen en ik kijk nu alweer uit naar je volgende freubel.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart Neline, prachtig papier helemaal super.
    Wat leuk dat je gisteren ook bij Doe@ding was, jammer dat ik je niet gezien heb, ik stond namelijk achter de verkoop van de doekit.
    Hiih ik heb ook die stempels gekocht super zijn ze.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is gewoon schitterend! Wat heerlijk om naar te kijken Neline!
    En ja lekker genieten van nieuwe spullen is ook zo leuk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Neline,
    Wat een leuke doorkijkkaart.
    is dat lastig om te maken?
    Ik heb helemaal niets gemaakt dit weekend erg he? alleen maar met andere dingen bezig geweest. maar misschien komt er deze week nog wat uit mijn handen. groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf kaartje! En nieuwe spullen zijn echt altijd leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och ik herkende je gelijk ....Neline, zo leuk je in het eggie te zien en...bloosde bij je complimentjes hoor. Ja de demo is zo geweldig leuk om te mogen doen he...kijk alweer uit naar de volgende keer. Nu over je kaartje, tis toch ongelooflijk, zo mooi en zulke lievertjes bij elkaar, heerlijk om te mogen zien....

    Warme groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen