zondag 6 december 2009

Tilda met kadootje


Leuk is ze hé.....ik heb de smaak helemaal te pakken van het maskeren.
Ik heb hier 3 stempels gemaskerd, alledrie van de magnolia kerstserie.
Ik heb de derwent potloden weer een keertje gebruikt. Ook de naaimachine is weer voor de dag gekomen. Moet dat ding echt eens weg brengen voor een beurt. Want wat je gelukkig niet meer ziet is dat de onderdraad verschrikkelijk lust:(
Gauw dubbelzijdig plakband erover heen en vastplakken....

Deze kaart heb ik met een "workshop"avond laten maken bij mij thuis.
De dames vonden hem ook erg leuk!
groetjes allemaal en tot de volgende keer

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer schitterend Neline

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Neline,
    Wat een super gaaf kaartje!!! Echt een beauty en zeker een leuke WS.

    Groetjes, Agnes

    p.s. de lange takjes bij mijn vorige kaartje is een stansje van de Boss Kut.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neline.

    Ik ben hier al 'blog hoppend' terecht gekomen, en wow zeg wat maak je mooie dingen.
    Ben meteen je volger geworden, dan kan ik nog meer van je werk genieten !!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Neline,

    Leuke blog heb je deze kaart is ook geweldig, we gaan je volgen

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Neline,

    Er staat weer een verrassing voor je op mijn blog. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedmorgen Neline,wat leuk dat je op mijn blog bent geweest nu kan ik ook een bezoekje bij jou brengen en ik heb genoten hoor, wat een prachtige kaarten maak je zeg !!
    Ook ik kom bij jou vast vaker langs hoor .

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen