vrijdag 18 december 2009

Blad Booordevol van Pipoos



Kreeg vandaag het nieuwe blad Booordevol van Pipoos in de bus.
Een aantal weken geleden mocht ik hier 4 werkstukjes voor maken met de nieuwe partyfun stempels die uitkomen bij Marianne Design in januari.
Op de voorkant staat een pizzadoosje en binnenin staan de 4 werkstukjes.
Ik vind het bij elkaar heel erg leuk staan! Leuk gefotografeerd.
Het was een hele leuke opdracht. Heb de stempelafdrukjes met de copics ingekleurd.
Het scrappapier had ik van Pipoos gekregen.
Ik vond het leuk om het even te laten zien aan jullie. (de 4 werkstukjes zijn alleen niet zo heel goed te zien)
groetjes
Neline

5 opmerkingen:

  1. Leuk he om je werk in een blad te zien, in een ver verleden heb ik het ook eens een keer gehad. gefeliciteerd ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, dat ziet er leuk uit Neline! Ik ga hem van de week eventjes halen hoor, want dat wil ik natuurlijk van dichtbij zien. ;)
    Je kaartje is ook weer erg mooi! Veel succes vanmiddag, ik kan helaas niet komen.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben alvast benieuwd en ga het blad zeker eventjes halen! Je maakt echt prachtige dingen dus het is zeker wel verdiend!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor om je eigen creaties terug te zien in een blad, knap gedaan ziet er leuk uit.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste, weet u of er iemand het booordevol tijdschrift speciale uitgave Sinterklaas 2016 dubbel heeft? Ik heb dit aan de pipoos winkel zelf gevraagd in België maar daar hebben ze dit niet meer en ook kijk ik geregeld op marktplaats nl.
    Met vriendelijke groeten en alvast bedankt voor uw antwoord, Maren Janssens

    BeantwoordenVerwijderen