zaterdag 7 september 2019

Hieperdepiep

Een collega van mij vroeg me laatst om een mannen verjaardagskaart te maken. Altijd een hele uitdaging vind ik, maar wel een hele leuke:)
Ik had twee kaarten hele verschillende kaarten gemaakt om haar te laten kiezen...


Een kaart met stansen en designpapier


gebruikte materialen:
PK9129 Just for Men
DF3454 Karin Joan's Letter Board
CR1421 Basic Christmas Star
CR1321 Punch Die Stars
KJ1701 Karin Joan's clearstamps Joepie Geniet
CR1360 Basic Stitched Passepartout circles

Tekst hieperdepiep is van Ludiec
Van Crealies heb ik de vierkante mal gebruikt met een stiksteekrandje en een kleine cirkel


Een stempelkaart...


gebruikte materialen:
KJ1701 Karin Joan's clearstamps Joepie Geniet
PL4502 Enamel Stickers - Green & Orange
MM1622 Henriëtte's Elements (cirkels)

Ook hier heb ik de vierkante mal gebruikt met een stiksteekrandje van Crealies
Distress oxide twisted citron, scattered straw en crushed olice
Archival stempelinkt leaf green en prickly pear

Het is de eerste kaart geworden:)

Gezellig dat je er weer was, een heel fijn weekend.

Graag tot de volgende keer,
groetjes, Neline







3 opmerkingen:

  1. 2 prachtige verschillende kaartjes!
    Voor en man zou ik wat kleur betreft ook voor de 1ste zijn gegaan:)
    Mooi de hieperdepiep tekst op vellum.
    Ook een fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige kaarten geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allebei hele mooie kaarten, ik zou ook voor de bovenste zijn gegaan.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen