dinsdag 23 juli 2019

In de oceaan.....

Ik ben gek op deze kleur, nu het nog volop zomer is, vind ik het extra leuk om te combineren met de silhouetten stempels!


Ik had een A5 formaat aquarelpapier bewerkt met distress oxide peacook feathers en mermaid lagoon, Daarna een Dutch Doobadoo mask art A5 Bubbles stencil erop gelegd en mogmaals lichtjes met dezelfde kleuren erover heen gegaan. De waterbelletjes zijn gestempeld met een stempel van Studio Light Background Ocean View en Archival Ink Paradise teal.. Evenals de bodem van de zee.

Basiskaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Card Ticket 5.

gebruikte materialen MD:
CS1026 Silhouette Ocean


van het restje achtergrond papier een langwerpige kaart gemaakt.... 


Gezellig dat je er weer was, graag tot de volgende keer!
groetjes, Neline

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tafereeltjes heb je gemaakt Neline. Ik wilde dat ik één van die meerminnen was vandaag...heerlijk zwemmen in koel helder water..pffft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart. Prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen