maandag 25 maart 2019

ATC puppy's

Een serie ATC kaartjes met de puppy's. Blijft leuk om deze mal te gebruiken. In blogland en op facebook zie ik ook erg leuke puppy's voorbij komen;)



gebruikte materialen:
Ak0072 Knipvel Eline's backgrounds cats
Col1464 Eline's puppy's
Pl6501 ATC pocket letter stencil
Cr1419 Craftable Branch wreath (tak)
Col1432 Eline's Seals (bal)



gelijk nog maar een rolodex kaartje voor de verzameling;)


Op marktplaats ben ik oudere mallen aan het verkopen, voor hele kleine prijsjes (€ 0,50 - € 1,00 - € 2,00)
Ook heb ik inmiddels grand nestabilities erop gezet en go kreate mallen. Mijn hobbykamer puilt uit, wat ik nauwelijks meer gebruik ga ik opruimen. Soort van voorjaarsopruiming;)

Klik - hier - voor 1 van de advertenties.
Klik bij mijn naam op "bekijk meer advertenties", dan krijg je alles te doen.

Misschien zit er wat voor je bij?

Een hele fijne week en graag tot gauw.
groetjes,
Neline





9 opmerkingen:

  1. Wow Neline, wat heb je ontzettend leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan menog steeds inhouden, maar vind de hondjes ook geweldig!!!!
    Maar ja alles kopen kan niet anders puilt het hier ook uit, hihi
    Prachtig zijn je ATC kaartjes en rolodex ook zeer gaaf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ATC kaartjes heb je gemaakt en je rolodex is ook supergaaf geworden.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend hoor de kaartjes met de hondjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes met de schattige hondjes. Ook je rolodex kaart is heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zowel de ATC kaartjes als je rolodex zijn zo leuk! De hondjes hebben ook al in mijn winkelmandje gelegen, nu alleen nog even wachten totdat ze toe komen. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Can you buy theses in the United States?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave atctjes en kaart heb je gemaakt ze zijn zo leuk die hondjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen