zaterdag 29 december 2018

Karin Joan

Zo na de kerstdagen vind ik het weer heerlijk om weer andere kaarten te maken dan kerstkaarten.
Zo ben ik aan de slag gegaan met de clearstamps van Karin Joan. Mooi zijn de teksten die er op staan om iemand een hart onder de riem te steken.

gebruikte materialen:
KJ1727 Karin's Ik denk aan jou
CR1390 Basic passepartout rechthoek
Achtergrond is gemaakt met distress oxide mermaid lagoon, twisted citron en 
met mixed media stempels
MM1608 Clear stamps texture Dots
CS0976 Tiny's distressed linen
washitape is van de action


gebruikte materialen:
KJ1726 Clearstamps Karin's JIJ
de banner is gemaakt met ecoline van de action.
Wat gouden spetters op de basiskaart en nog wat lovertjes.


Onderstaande kerstkaarten had ik een stuk of 20 van gemaakt om dat ik toch weer tekort kwam. Met de prachtige duif en dessignpapier wat de kaart snel gemaakt. 

gebruikte materialen:
PP2809 clearstamps Peace Dove
PP2808 clearstamps Polar Bears
PB7034 Paperbloc Merry Little Christmas


En de laatste kerstkaart om te laten zien had ik gemaakt met de leuke christmas bells by Marleen

gebruikte materialen:
PS8019 Christmas bells by Marleen
PK9158 Paperbloc Forest Dream
COL1394 Eline's Helleboras
CR1447 Craftable Circle and Stars
CS0991 Tekststempels feestdagen


Ik wil jullie vast hele fijne jaarwisseling toewensen! Graag tot volgend jaar.
groetjes, Neline



3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje heb je weer gemaakt, ik vind kerstkaarten maken ook erg leuk maar nu weer met andere kaarten aan de slag is ook weer leuk
    wens je een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2019
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes weer bij jou Neline!!!
    Jij/jullie ook een fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2019!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen