zondag 14 oktober 2018

Spotlight Marianne Design blog

Op de website van Marianne Design staat een hele leuke spotlight met de COL1462 Hot Chocolate Mug.


De gebruikte materialen vind je hier

Je kan dan gelijk zien wat voor andere prachtige creaties mijn DT maatjes hebben gemaakt met de mok.


Met dezelfde mal en papier heb ik de mok ook verwerkt op een kaart.


Beide creaties had ik ook bij me op de demodagen bij Doe&Ding.

Binnenkort nog meer voorbeelden van de demodagen;)

Gezellig dat je weer langs kwam!
groetjes, Neline



6 opmerkingen:

  1. blij dat ik je mokkaartjes hier nog eens zie. Ga binnenkort ook eens aan de slag met de mokmal, jouw kaarten van de demodagen met die mok vond ik erg mooi!
    fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, deze mok(kaart) met een heerlijke toef slagroom op de chocolade.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze mok en leuk die druppels op de slagroom! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een superleuke mok Neline.
    Vind die druppels echt waanzinnig leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke mok heb je gemaakt leuk die druppels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie creaties dit! Wauw!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen