donderdag 30 april 2015

2 babykaarten

Gisteren was het mijn beurt op het blog "creaties met papier"
Daarvoor heb ik 2 babykaarten gemaakt.
Deze had ik ook bij me op de demo van doe@ding;)


gebruikte materialen marianne design:
CS0922 babyteksten NL
CS0924 hands and feet
de woordjes aan de randen van de kaart komen van COL1315 tab with text UK
de lijnen heb ik zelf getekend met een fijnschrijver

Het karton van papicolor dat ik gebruikt heb, is recycled kraft karton grijs en wit

De vlekken onder de cirkel is een stempel van joy


Gelijk een kaart voor een meisje erbij gemaakt.


CS0922 babyteksten NL
CS0925 ooievaar

De vlekken op deze kaart zijn ook gestempeld met een joy stempel.

Ik heb eerst een lichtroze stempelinkt gebruikt en daarna een hardroze stempelinkt.
Geeft zo een leuk schaduweffect.


Het basiskarton is al zo leuk met een spikkeltje erin.
Je hebt niet veel nodig om de kaart af te maken.


Gezellig dat jullie weer langs zijn geweest,
tot de volgende kaart,
groetjes
Neline

15 opmerkingen:

  1. Wauwww Neline, wat een sjieke en stijlvolle babykaartjes zijn dit geworden. Prachtig! xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Neline!
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten Neline!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze gaaf Neline, nooit gedacht dat Grunge hier leuk bij zou zijn.......zo zie je maar!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat CAS gaat je ook geweldig af! Supergave kaarten! Hou hier zelf heel veel van!
    Leuk zoals je de grunge stempels gecombineerd hebt met het lieve van de MD produkten! Super combi!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei erg sfeervol!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Vooral de eerste vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle twee de kaartjes zijn toppers.Zo leuk die babylijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superschattig vooral die met de voetjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, lieve kaartjes Neline.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee schitterende babykaartjes heb je gemaakt Neline! Beide zo verschillend maar oh zo mooi :) Heel leuk ook de ooievaar in twee tinte roze. Helemaal fantastisch!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke babykaartjes heb je gemaakt. Mooie combinatie met kraft.

    BeantwoordenVerwijderen