zondag 7 september 2014

Herfst

Gisteren was het mijn beurt op het blog creaties met papier. 
Daar had ik deze herfstkaart voor gemaakt.
De herfst mag nog wel een poosje wegblijven van mij...
het is nu lekker genieten van dit prachtige weer!


gebruikte materialen:
Egel: COL1368 Eline's hedgehog
Mand: CR1207 madelieven mand
letters: CR1281 mini alphabet
grasrand: LR0204
Bedel paddestoel: JU0908
Bomen: memory box
de blaadjes, takjes en paddestoel in de mand zijn geponst met klein ponsjes.
Achtergrond: Tim Holtz embossingsfolder.

Allemaal een hele fijne week!
groetjes
Neline



7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, het egeltje is ook wel heel erg lief! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik vind het mandje met blaadjes e.d ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig herfstkaartje, leuk die paddenstoeltjes erbij en het egeltje is natuurlijk hartstikke leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een scrapling?
    Erg leuk deze kaart enne.... dit egeltje heb ik inmiddels ook aangeschaft, wat een schatje is dit zeg!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke herfstkaart met het egeltje!
    Ik wilde ook een herfstkaart met het egeltje maken. Vind het wel goed bij elkaar passen.
    Van mij mag de herfst ook nog lang wegblijven... ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie herfstkaart Neline!!
    Het mandje gevuld met paddenstoelen en bladeren is super leuk.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan! Wat een schattige egeltje en een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen