vrijdag 7 oktober 2011

2 kaartjes Haarlemmermeer


Volgende week 14, 15 en 16 oktober zal er weer een crea weekend gehouden worden in Expo Haarlemmermeer.
Ik mag voor Miekelotte op vrijdag en zaterdag een workshop verzorgen:)

Nu heeft Aya van Miekelotte 2 vrijkaartjes en die mag ik verloten.

Dusss....wil je graag naar de beurs komen, laat dan een reactie achter.
As maandagavond zal ik bekend maken wie dat de kaarten gewonnen heeft!

Veel succes!

Allemaal alvast een gezellig weekend.
groetjes
Neline

6 opmerkingen:

  1. Hallo Neline,

    Helaas ben ik zelf met vakantie maar wil ze graag geven aan Liesbeth en Noriko. Mocht ik ze winnen dan mag je ze als verrassing sturen naar norikostamvanderveen@gmail.com en liesbethstraatman@yahoo.com
    Wat zou dat een leuke verassing zijn terwijl ik op vakantie ben.
    Liefs en alvast bedankt voor het meedoen.
    Marjon van Riet-Solleveld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas wij gaan naar de kreadoe..... dit jaar niet naar haarlemmermeer (anders is het geld al op voordat de kreadoe begint)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Neline, ik ga naar het creaweekend in Haarlemmermeer en OOK naar de Kreadoe! Ik vind het heerlijk dat het voor mij nu redelijk dicht bij huis is, dus ik kom ook zeker langs in Vijfhuizen bij jullie stand en kom even bij je kijken. Ik doe daarom ook graag een gokje mee voor de entreeprijsjes, aangezien ik met een hobbymaatje samen ga. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Neline wat leuk zeg dat je 2 kaartjes mag weg geven... ik wil graag een gokje wagen en als ik zou winnen wil ik Willy als verrassing meenemen.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een geweldige beurs en ik ga er zeker naar toe. Ik kom je opzoeken hoor. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik nog op tijd voor de verloting ? Ik ga zeker naar deze beurs want hij is voor mij om de hoek (woon in Hoofddorp). En leuk dat je hier een workshop gaat geven (ik hoop op kraft inkleuren ;-0) dus ik kom zeker bij je langs. Groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen