dinsdag 1 juni 2010

Tussendoor nog wat projectjes

Hoi meiden,

As zaterdag geef ik weer een gezellige "kikker"demo bij de Hobbystunter in Ridderkerk. Ik ben nog druk bezig met demokaarten maken, maar tussendoor freubel ik ook nog wel wat anders in elkaar.

Ik heb een beek-a-boo box gemaakt, patroon te verkrijgen bij deze shop. Het is een SVG cutting file, die je met je cricut en het programma scal kan uitsnijden.



Verder nog "het" bekende tasje gemaakt met de tekst "geslaagd" en de uilenstempel van Marianne Design.
Het papier is van Basic Grey.


Ik ga gauw nog verder aan de freubel,
gezellige avond en tot blogse maar weer;)

groetjes
Neline

15 opmerkingen:

  1. twee prachtige creaties heb je gemaakt, veel succes met de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer genieten hier.... schitterend!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit, ik ga proberen zaterdag te komen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh dat ziet er weer schitterend uit zeg!! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En alles is weer even mooi! Succes zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit alles weer schitterend Neline.
    Succes zaterdag.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen weer Neline.
    Succes zaterdag.

    O ja, je gebruikt vaak een pons van een kleine vlinder. Kan je mij vertellen van welk merk die pons is????

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie projectje weer Neline!
    Gezellige dag zaterdag!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig doosje en tasje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Neline,
    die projectjes zijn weer super leuk!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi nelline
    je hebt weer super mooie dingen gemaakt
    ik vind het heel jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn
    moet werken
    maar zie je met de workshop wel
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wowww Neline,wat een schitterend doosje en tasje,zo lief die stempels. Prachtig papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige creaties, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schitterend Neline! Zowel het doosje als het tasje zijn zo mooi gemaakt! Prachtig versierd ook, beide een lust voor het oog!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen