zondag 21 februari 2010

babykaartje


Nee.....geen kerstkaartje;), die houden jullie van mij tegoed!
Ik kreeg hem niet mooi op de foto. Ik zal het een keertje overdag doen.

Ik had nog zin om een kaart te maken met de nieuwe creatables die begin maart in de winkel liggen. Ik vind ze super!!

Op de site van Marianne Design, bij verwacht zie je ze staan.

Ik heb er hier 1 gebruikt met de Eline's babies, die deze maand zijn uitgekomen (EC0106) Ik heb het hoofdje gemaskerd met de tekst "slaap kindje slaap".
Het papier en de bloem zijn ook van Eline, (pretty papers bloc PB7025, clearstamps EC0109)
De swirl is een creatable LR0108.
De vlinder is van Martha Stewart.

Allemaal bedankt weer voor het langskomen en jullie berichtjes!

groetjes
Neline

11 opmerkingen:

  1. he!! dat zag ik gelijk. die nieuwe stans. haha ik had hem al gezien op de kars dagen bij marianne. maar ik dacht: hoe kom jij daar nou aan.. maar zie het al.. je bent designer voor haar! grappig! super om te doen lijkt me!
    nou hij is weer erg leuk!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,mooi kaartje weer Neline,de creatables is ook heel mooi,kan niet wachten hi hi.

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a very beautiful card Neline, lovely details!! LG Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Neline, echt weer super mooi! Prachtige details en kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend lief kaartje Neline! vooral die bloem vind ik echt helemaal geweldig!

    liefs en nog een fijne dag!

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowww Neline,wat een schitterende kaart.,lief dat stempeltje, heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Neline! Die creatable is erg mooi hoor....

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neline,
    Wat is deze creatable leuk zeg! ik zag dat er ook leuke vlinders aan zaten te komen. Ik kan haast niet wachten. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen