zondag 14 juli 2024

Dikke knuffel van ons

Een collega op onze afdeling kan een hele dikke knuffel gebruiken. Een kaart gemaakt waarbij haar 2 poezen de hoofdrol spelen. 


gebruikte materialen:|
Creatables Layout circles by Marleen (LR0839)
Collectables Eline's mole (COL1488) (grasspriet)
Collectables Eline's Kitten (COL1454)
Advent Calender 2022 (CA3179) (kleine bloem)
Craftables Punch die hearts (CR1322)

Carlijn Design:
Hot foil onderteksten sterkte 
Snijmallen onderteksten

Papier:
Action



3 opmerkingen:

  1. Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen