donderdag 25 november 2021

Mini slimline Hallo Winter!

In mijn vorige post had ik al verteld dat maatje mini slimline een van mijn favorieten is. Nu weer eentje gemaakt in combinatie met de super leuke gondola. 


gebruikte materialen:
Creatable Tiny's gondola (LR0734)
Craftable Mini slimline frames (CR1562)
Paperbloc Après ski (PK9142)
Creatable Tiny's forest horizon (LR0735)
Creatable Tiny's pines (LR0736)
Silver paper (CA3127)
Clear stamp snijmal Banners (CS1058)
Clear stamp Hallo winter by Marleen (CS1036)








3 opmerkingen:

  1. Een super mooi kaartje, ik heb ook nog weer eens wat verder door gescrold en zag nog veel meer schitterende kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for all your efforts, I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    table games

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten zie ik hier weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen