vrijdag 30 augustus 2019

A very happy birthday to you

Voor mijn vakantie was ik nog wat aan het spelen met inkt en de mandala stempel. Deze heb ik met embossingpoeder bewerkt op een achtergrond gemaakt met distress ink.


Dit zijn toch mijn favoriete kleurtjes merk, ik pak ze in ieder geval snel;)
De volgende kleurtjes heb ik gebruikt: twisted citron, peacook feathers, mermaid lagoon

gebruikte materialen:
CS1035 Stempel Mandala Delhi
COL1323 Collectables Flower Set
CR1245 Craftables Tiny's Swirls & Leaves 3
CR1461 Craftable Nest die hearts (M)
CR1432 Craftable Herbs & Leaves
PL4515 Enamel Dots - Snow & Ice
CS0993 Clear stamp Birthday Wishes

Fijn weekend! Graag tot de volgende keer.
groetjes, Neline









1 opmerking:

  1. Wauw, heel erg mooi!
    Prachtige kleur.
    Fijn weekend verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen