dinsdag 27 november 2018

Hallo meneer de sneeuwman

Vroeger heb ik wat af geborduurd. Schilderijen van Ria Cramer, Beatrix Potter en nog veel meer. Later veranderde mijn stijl en ging ik kleine schilderijtjes borduren met patroontjes uit de Ariadne, VT wonen enz.

Superleuk om nu weer te kruis steekjes te borduren op een kaart met de Cross Stitch mal van Marianne Design.


Patroontje heb ik uit de Marianne, maar ze staan ook op de website. Ik heb geborduurd met 3 draadjes DMC.

gebruikte materialen:
CR1454 Cross Stitch
PK9142 Paperbloc Apres Ski
CR1360 Basic Passepartout
CR1390 Basic Passsepartout Rectang
CR1352 Labels
PL1517 Project NL clearstamps Winter
CR1335 Punch Die snowflakes

Gezellig dat je weer langs kwam, graag tot de volgende keer.
groetjes,
Neline

1 opmerking:

  1. wat is je label leuk geworden, ik vind het leuk om te zien maar borduren is niet mijn ding
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen