woensdag 14 maart 2018

Allemaal kippies

Het is al weer 1,5 week geleden dat de demodagen bij Doe@Ding zijn geweest. Ik zelf was er alleen op zaterdag, (vrijdag kwam ik terug van vakantie), maar wat een geweldig leuke, gezellige en drukke dag was het. De komende weken zal ik de kaartjes laten zien.

Eerst een aantal kippies kaarten

Basisstempel is HT1631 Hetty's Chicken Familie
Deze zijn ingekleurd met de copics



MM1617 Tiny's Stains
EC0171 Eline's Tekst
COL1323 Flowerset
DF3404 Design Folder Chickewire
CR1245 Tiny's Swirls and Leaves
CS0955 Achtergrond stempel Chickewire
JU0955  Adhesive gems Metal
Achtergrond gemaakt met distrers ink, diverse mixed media achtergrond stempels en masking stencils.


DF3404 Design Folder Chickewire
CR1360 Basic Passepartout Circle
CS0993 Post voor jou



COL1323 Flowerset
CR1245 Tiny's Swirls and Leaves
DF3404 Design Folder Chickewire
PB7050 Eline's baby's pink



COL1323 Flowerset
CR1245 Tiny's Swirls and Leaves
DF3404 Design Folder Chickewire
HT1632 Hetty's on the farm

Achtergrond is gemaakt met diverse kleurtjes distress ink


Heel eenvoudig maar vind 'm zelf erg leuk geworden. Deze kaar is ingekleurd met de potloden

Tekst EC0169 Eline's giraffe

Gezellig dat je weer langs kwam,
tot de volgende blogpost.

groetjes
Neline

6 opmerkingen:

  1. Wow Neline wat zijn ze stuk voor stuk onwijs leuk! Wat een variatie en allemaal super ingekleurd!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt superleuk allemaal Neline!
    Vind dat subtiele gaas echt heel leuk gedaan zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ontzettend leuke kaarten gemaakt met die boerderij stempels.
    Ik had ze niet gekocht omdat ik eigenlijk niet wist wat ik ermee zou moeten maken. Maar nu ik jouw kaarten hebt gezien ben ik van gedachten veranderd. Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaarten wat zijn die kippetjes leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze Kukel (zo noemen wij ze ;)) heb ik ook gekocht, alleen wist ik nog niet zo goed wat ik er mee aan moest. Dankzij jouw kaartjes ben ik op ideeën gekomen. Wat zijn jouw kaartjes leuk. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen