maandag 19 februari 2018

ATC kaartjes

Het blijft leuk om ATC kaartjes te maken! En zeker ook om te ruilen, inmiddels heb ik al een map aardig vol. Leuk om daar af en toe door heen te bladeren.

Voor het Marianne Design blog had ik deze ATC kaartjes gemaakt.


De werkwijze en de gebruikte materialen van deze kaartjes vind je hier


Van deze kaartjes vind je ze hier


Deze ATC kaartjes staan niet op het Marianne Designblog. 


Gebruikte materialen:
PK9149 (Do what you love)
KJ1719 (Christmas song)
COL1443 (Karin's bird, hearts & tags)
KJ1716 (Karin's giftwrapping: tags & threads)
KJ1715 (Karin's twigs & twine)



Gebruikte materialen:

LR0503 (fireworks rocket)
TC0845 (Tiny's fireworks)
KJ1719 (Christmas Songs)
CR1321 (Punch Die Stars)

Gezellig dat je langs kwam, tot de volgende keer.
groetjes
Neline


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn hartstikke leuk Neline, zelf heb ik nog nooit ATC kaartjes gemaakt, maar krijg wel veel inspiratie zo...toch maar eens maken. Zelf ben ik ook weg van het papier blokje Do what you love. Prachtig gedaan en je kan voorlopig naar hartenlust ruilen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze weer prachtig zijn ze ook te ruil?
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaartjes!
    Ik heb een ATC groep op Facebook. Wie het leuk lijkt, kan zich aanmelden:
    https://www.facebook.com/groups/243817016128534/

    BeantwoordenVerwijderen