woensdag 22 november 2017

Sneeuwpret

Geïnspireerd door mijn DT maatje Sigrid om de Dutch Doobadoo strandhuisjes te gebruiken voor een winters tafereel ben ik aan de slag gegaan.

Zo leuk om te combineren met de Kim's Buddies


gebruikte materialen:
LR0499 Kim's Buddies winterset
LR0474 Kim's Buddies
PK9134 Driftwood (designpapier)
COL1415 Eline's sleigh
CR1252 Ski's and Snowflakes
CR1335 Punch Die Snowflakes
LR0378 Spar

Nu ik het berichtje zo plaats denk ik bij mezelf..misschien nog een leuke tekst van de Project NL winter erbij?  hmm...ga ik straks nog maar eens naar kijken:)

Fijne dag vandaag,
geniet van het zonnetje.
groetjes
Neline

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuk winters tafereeltje gemaakt Neline. Ik zou niet zeggen dat het strandhuisjes zijn ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke sneeuw hutten Neline en een hele mooie wintersfeer
    zo met Kim's Buddys lijkt het wel of ze op wintersport vakantie zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, super leuk de strandhuisjes als winterkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen