zaterdag 21 oktober 2017

Demokaarten Doe@Ding deel 2

Zoals beloofd weer een serie demokaarten die ik mee genomen had naar doe@ding.

De vrolijke kerstmannetjes...ze blijven leuk!



...lastig te zien op de foto hierboven, maar er brand een lichtje in.

Kijk maar hieronder... 



De achtergrond stempel alleen gebruiken is ook heel mooi!


de tekst "Kerst"van Dutchdoobadoo moest gewoon gemaakt worden met de kerstmannetjes


Heel eenvoudig en snel gemaakt




Geïnspireerd door mijn DT maatje Boukje



Hieronder 4 eenvoudige kerstkaarten, maar o zo leuk!




Genoeg kerstmannetjes zo:)
De volgende serie zal met de nieuwe materialen van Karin Joan zijn.

Fijn weekend,
groetjes
Neline

6 opmerkingen:

  1. Tjeeee Neline wat een super mooie serie kerstkaartjes ...het zijn stuk voor stuk echte toppertjes...PRACHTIG die stempels met die kerstmannetjes erop en ook zoooooo mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaarten! Heel mooi hoe je al die stempels hebt gecombineerd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten. Ik heb de stempels ook gekocht en ik hoop dat mijn kaarten net zo mooi worden als die van jou.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat een super mooie en leuke kaarten allemaal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen