maandag 2 maart 2015

Deux Chevaux.....

Weer helemaal terug in blogland na een weekje op vakantie te zijn geweest!

Afgelopen zaterdag was mijn beurt voor het blog creaties met papier.
Daarvoor had ik een een kaart gemaakt met
 een Deux Chevaux afbeelding of te wel het "lelijke" eendje.
Je ziet ze nauwelijks meer rijden, maar als ik er eentje ziet...moet ik altijd nog een keertje kijken.
Ik vind ze geweldig! Zeker met zo'n linnen dak die je terug kon rollen...
..haha....jeugdsentiment!


gebruikte materialen:
DF3407 design folder extra tire track
LR0330 deux chevaux
hart: CR1225 heart
memorybox: mini gears
Tim holtz: gears en pijl
basiskaart: round frames and tags (magnolia doohickey)
doily: cheery lynn
tekstlabeltjes: lily of the valley

de afbeelding is van Syta van Gelderen en vind je hier


De auto heb ik bewerkt met pan pastel.
De gears / tandwielen zijn bewerkt met viva decor om een roestig
uiterlijk te krijgen.

Toch gaaf zo'n auto?

Fijne week!
groetjes
Neline











9 opmerkingen:

  1. Ja dat is echt pure nostalgie Neline!! Ik werd er altijd een beetje draaierig in want ze "veerden" zo enorm hahha!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere kaart Neline! Welkom terug vaan vakantie :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad gaaf! Erg leuk je kaart en wat is het toch een leuke auto! Ben zelf een enorme fan van de Volkswagen Kever!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf is je kaart, ja vond de lelijk eend ook altijd een tof karretje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Neline, mijn tante had er zo eentje (niet met een oproldak hoor).

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met mooie details en ook een mooie kleuren combi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker om een weekje weg te zijn. Het is altijd te snel weer om...
    Leuk en stoer is je kaart! Gaaf met de Lelijke Eend. Ik vond ze ook altijd zo leuk. De ramen die je dubbel klapte...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww Neline! Wat is het toch altijd prachtig wat ik bij jou zie. Ik kom helaas te weinig soms in blogland en zou graag meer willen, maar nu ben ik er even lekker voor gaan zitten hihihi. Wat een pracht en praal zie ik bij jou zeg! Supermooi allemaal! Tot snel! Dikke kus, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen