zaterdag 14 februari 2015

Spring...

Laat de lente maar komen! 
Gisteren hebben we een prachtige zonnige dag gehad, wat kan je daar weer van genieten!
Nu is het weer grijs, dat is binnen zitten en freubelen;)

Voor de foamtastische huiskamer heb ik een voorbeeld kaart voor in de winkel gemaakt met de nieuwe materialen van de maand februari


gebruikte materialen:
PK9123 Sweet Roses
Knipvel IT564
CR1301 Garden Statue
CR1302 Topiary set
LR0204 grass
vogeltjes: LR0204 /  LR0205
LR0205 fence
label:COL1345 flowerpot
vlinder LR0261 
bedel: JU0911 garden theme
tekst: joy crafts clear stamps


Fijne valentijnsdag!

Neline



7 opmerkingen:

  1. Hoi Neline
    Wat een prachtig kaartje, je loopt zo die mooie tuin bijna in, het zijn weer mooie nieuwe materialen van Marianne Design.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Van mij mag de lente ook komen hoor, heerlijk dat zonnetje!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend lente kaartje! Super, er is zo veel op te zien.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met een prachtig tuin tafereeltje. Heel sfeervol, prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neline wat een schitterende kaart! Ik heb zitten snuffelen op je blog maar ik zie zulke mooie kaarten en creaties! Ik ben je nieuwe volger :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer. Leuk zijn die mallen, zeker in combinatie met het plaatje dat je hebt gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen