zaterdag 13 december 2014

Winter

Gisteren heb ik deze winterse kaart op het blog geplaatst van creaties met papier


Winter!
Hoeveel de kalender nog niet officieel wintertijd aangeeft, 
hebben we toch al aardig wat koude dagen achter de rug.
Geïnspireerd door het wit van de winter en de 
prachtige afbeelding heb ik een "winterse kaart" gemaakt.



De mal die ik hiervoor gebruikt heb is LR0327 anja's circle.
Deze is voor de basiskaart gestanst uit metallic platinum karton, de andere
mal is gestanst uit original hagelwit karton.
De binnenste cirkel heb ik ook uitgestanst.
Hierachter een prachtig plaatje van Syta van Gelderen

de tekst "winter"is van Tim Holtz Thinlitz "holiday word's script"
 De bloemen zijn van stampin'up, deze zijn bewerkt met embossingspoeder.
De sneeuwster in de bloementoef is van Tim Holtz "stacked snowflakes"
Nog twee belletjes en wat takjes van de action in de toef verstopt.


Allemaal een fijn weekend,
groetjes
Neline


ps....Ik heb de Doohickey Clubkit volume 2 
"all you need for christmas" dubbel.
Inclusief magazin en early bird
Heeft iemand interesse om deze over te nemen?
Nieuwprijs is 60 euro. 
Doe maar een leuk bod.
Stuur me een mailtje als je interesse hebt.
(nelineplaisier@hotmail.com)

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi met dit plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi gedaan Neline! Kleurcombinatie is zóóó mooi!

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo stijlvol en mooi weer, prachtig gemaakt, fijn weekend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Neline. Die stans komt mooi uit op die platinum ondergrond. De bloementoef is ook weer een beauty...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is deze winterkaart! Zo mooi in deze tinten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij het zien van dit kaartje krijg ik zo'n zin in een flink pak sneeuw...
    Prachtige mal en de plaatjes van Syta lenen zich uitstekend voor deze kaart!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen