vrijdag 14 oktober 2011

2 kaartjes Gorinchem

Vandaag een hele gezellige dag op de beurs gehad in Haarlemmermeer.
Leuke mensen aan tafel voor de workshop, heerlijk gekletst over hobby, volgsters van mijn blogs ontmoet....kortom een super dag!
Gelukkig heb ik morgen nog een dag;)

Volgende week vrijdag/zaterdag/zondag is er een creabeurs in Gorinchem.
Ik heb van Miekelotte weer 2 vrijkaartjes gekregen om te verloten.



....heb je zin om daar heen te gaan???? Laat een reactie achter en dinsdagavond zal ik de winnaars van de vrijkaartjes bekend maken.

Veel succes!!

Allemaal een heel fijn weekend, geniet van het mooie weer;)

groetjes
Neline

12 opmerkingen:

  1. Wat aardig van haar dat je die mag verloten. Ik wil wel een kansje wagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze kaartjes mag verloten.
    Gorinchem is qua afstand voor mij goed te doen, dus ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi neline, wat leuk dat je kaartjes verloot! Ik zou het super vinden ze te winnen.
    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neline, wat ontzettend leuk dat je daar 2 kaartjes voor mag verloten, nou ik wil wel een kansje wagen hoor!! niet geschoten is altijd mis ;)

    groetjes Cootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neline, ik waag ook een gokje....leuk en Gorinchem is voor mij goed te doen. Leuk van Miekelotte dat jij ze weg mag geven.
    Fijn weekend, groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer leuk dat je kaartjes mag weggeven! Gorinchem is voor mij 'maar' twee en half uur rijden...ppfffff Andere keer maar weer...lol!
    Succes dames!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Ik zou heel graag twee kaartjes voor Gorinchem willen winnen. Dit is voor mij niet zo ver, dus ik zou het heel erg leuk vinden en waag bij deze graag een gokje.
    Prettig weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groningen is me net even te ver!!
    Maar vond het super leuk je ontmoet te hebben op de beurs!
    Volgens mij dat we even stonden te kletsen, en het over onze kids hadden meende ik dat je zei dat morgen jullie jongste jarig is.
    Dus van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook voor mij is de afstand nog te overbruggen.
    dus ook ik waag graag n gokje op de kaarten!!
    n leuk uitje en wat inspiratie zijn nooit weg toch?
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik wil heel graag een gokje wagen ,niet zozeer voor mij zelf maar voor mijn vriendin die al bijna 2 jaar thuis zit zonder werk en ook heel graag knutselt Gorinchem is voor ons ( als ik met haar mee mag dan ,lol) goed te doen
    Fijne zondag

    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben net blut van de beurs van gisteren. Leuk dat ik je gezien heb, alhoewel je wel druk bezig was. Gorinchem is ook te ver voor me, dus een ieder ander...succes!
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Neline,

    gister super workshop met herfstkaart bij je gedaan. Ik zou graag meeloten voor de kaartjes, om Roxy te verrassen.

    GRoetjes Angeline

    BeantwoordenVerwijderen