zondag 7 februari 2010

Envelop


Tussen de "demo"kaarten door, dit envelopje gemaakt. Het stempeltje had ik al een tijdje liggen, een keer gekocht via de club van Tiets. Ik vind het zelf zo'n lief stempeltje! Maar...eigenlijk zijn heel veel stempels van Magnolia lief.

Ik heb het afdrukje met distress inkt ingekleurd (vind het nog steeds moeilijk maar oefening baart kunst;)) Het papier is van SEI, de bloemetjes zijn gemaakt met joy malletjes, de vlinder met een Martha Stewart pons, de rozeblaadjes met een MS pons. Het afdrukje heb ik op een "band" geplakt, die kan je eraf schuiven. De tekst rechts op de envelop is van de nieuwe serie van Magnolia.

A.S. zaterdag is er weer een gezelligde demo bij de hobbystunter. Deze keer met allemaal nieuwe Marianne Design materialen. Ik ben er nog druk mee bezig, maar het gaat helemaal leuk worden.

groetjes

Neline

12 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterend weer Neline. Ik heb er weer helemaal zin in a.s. dinsdag. Leuk weer een demo zaterdag. Ik ben benieuwd naar je kaartjes hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige envelop! Schitterend papier, en inderdaad.....sooooo cute dat stempeltje!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is deze gaaf! Dat papier is ook wel heel erg mooi hoor!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke envelop zeg! Ben benieuwd naar je demo zaterdag, als het lukt kom ik even.
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke envelop,en mooie kleuren !!!

    groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Neline, wat een leuke enveloppe, zo is geld cadeau geven een stuk leuker.
    Helaas moet ik werken zaterdag, maar misschien als ik eerder klaar ben toch nog even kan komen.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi envelopje. Het papier is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi envelopje Neline, erg mooi gedaan. Het stempeltje is inderdaad een schatje.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel envelopje (ga 'm onthouden hoor) Ik vind 'm helemaal top!!

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tjeee wat een leuke envelop is dat! Ziet er prachtig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen