zondag 3 januari 2010

Nieuwe woning


Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
(een EASEL kaart.....al weet ik niet waar dat woord vandaan komt of waar de letters afkortingen van zijn;)) Ik zag zo'n model kaart al een paar keer voorbij komen, en het leek me leuk om deze te gebruiken samen met deze stempels.

De stempels zijn allebei van Magnolia. Tilda is gemaskerd met het huisje. Ik vond het best wel een klus om het huisje in te kleuren en errugh lastig!

Het papier is van BoBunny.
De tekst onderin de kaart is een nieuwe clearstamps van Marianne Design.
De bloemen zijn gemaakt met de creatalbes LR0106.

12 opmerkingen:

  1. He Neline, wat een schat van een kaart. Ok de beste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Neline'

    Da's ook toevallig,heb ook vandaag een easelkaart gemaakt.
    Zal nog even wachten met erop te zetten.
    Die van jou is héél mooi.

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zeg! wat heb je dat prachtig gemaakt! mijn complimenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat prachtig! En zo gaaf met het huis en Tilda met de sleutel!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Neline,
    Heb jouw blog net ontdekt. Maar wat een prachtige kaarten staan hier! Ik vind het inkleuren van deze kaart heel goed gelukt hoor!
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful scene Neline, nice colors. LG Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kaartje echt super!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen