zondag 22 november 2009

Eline's aankleedpopje "meisje"


Hier heb ik het meisje weer gebruikt. Ik blijf de stempels zo leuk vinden!! Ik pak wel heel vaak het meisje....De kaart is iets anders geworden als dat ik in mijn hoofd had..maar vind hem toch wel leuk geworden! De stempels NOËl en hulstblaadjes zijn van de nieuwe magnolia serie. Het bondrandje van het hoedje heb ik gemaakt met liquid appliqué en de heatgun. Dat is echt leuk spul. Het scrappapier is van Anita's. Bedankt weer voor het langs komen!!
Een fijne dag en tot de volgende keer!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk Eline, zo gecombineerd met de stempel van Eline, mooie kaart zo geworden.

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enige kaart,ik ken deze stempel niet,maar vind hem leuk.ik wil ook eens methet sneeuw gaan werken,waar koop je dat.

    groetjes van

    scrappagina van greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Superleuke kaart geworden, deze had ik ook meegenomen-) bij Jose en Lia-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen