donderdag 26 augustus 2010

just sittin'here......

Vandaag weer heerlijk zitten freubelen. Ik zat vanmorgen al om 9 uur op mijn kamertje:)
Kids allemaal naar school, boodschappen had ik niet nodig, huis was al aan kant..dus genoeg tijd:)

Ik heb dit schattige tildaatje zitten inkleuren met distress ink.
Dit kaart modelletje noemen ze joy fold card.
Hier weer een filmpje van you tube. Ik heb zelf alleen andere maten gebruikt, omdat deze best wel klein is.





Het papier is van Papermania, rose garden.
De swirl en blaadjes zijn dies van Magnolia.

Ik doe mee aan 2 challenge's:
Just magnolia challenge: let's get sentimental
Wild orcid challenge: make it sparkle

De volgende kaart ligt al gestempeld, dus ik ga gauw weer verder aan de slag:)

Een gezellige avond alvast!
groetjes
Neline

25 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lieverd en wat een leuk model van de kaart!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje!!! Prachtig papier en heel mooi ingekleurd!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en een mooi model is dat zeg! En ook gelijk een compliment voor je kaartjes in de Booordevol van Pipoos, hartstikke leuk!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neline,
    Wat is die leuk! Dat model van kaart had ik nog niet gezien :) En mijn portemonee is deze keer heel blij, want ik heb eens niet zoveel gekocht! :D Dat is een hele prestatie voor me haha... Veel plezier nog morgen!
    GRoetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Neline.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi, en lief kaartje heb je gemaakt.

    gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He dies wel heel gaaf zow, maarre wie heeft er nu de potten tijd?-)))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, is weer héél lief deze 'n plaatje is het!!
    Heb dit modelletje ook al gemaakt maar moet nog afgewerkt worden.... pfff en nog veel meer :-)

    Groetjes, Aggnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs mooi kaartje is dat zeg. Geweldig die kleuren, dat afdrukje, de papieren, gewoon hartstikke mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en wat een mooi papier ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superlief kaartje Neline. Trouwens, ook de rest is weer schitterend! Je hebt hard gewerkt.
    Morgen een hele gezellige beursdag!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi neline
    wat een scheetje is dat zeg
    mooie kleuren ook
    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt! x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just beautiful!!! Love your beautiful scene and the colors are so pretty!
    Thanks so much for playing along with us!
    :)kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Neline,Zo lief die stempel,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooi kaartje, zo schattig! Prachtig papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart Neline, erg mooi. De stempels zijn ook wel weer erg leuk en de sketch vind ik erg apart, die ga ik een keertje van je lenen :-)

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super lief kaartje Neline!heerlijk he als je je even lekker terug kan trekken om te freubelen..

    Groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart Neline! mooi papier heb je gebruikt hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje!! Echt heel mooi!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je leuke berichtjes.
Liefs, Neline